اگر قصد ایجاد یک کسب کار اینترنتی را دارید یا اگر فروشگاهی دارید اما فروشتان مورد رضایت شما نیست یا اینکه می خواهید محصولاتتان را در سراسر ایران ومناطق بیشتری به فروش برسانید بهترین راه طراحی سایت فروشگاهی است. با طراحی سایت فروشگاهی در رشت میتوانید به صورت شبانه روزی و 24 ساعته محصولات خود را بفروشید.برای طراحی سایت فروشگاهی با من تماس بگیرید.
طراحی سایت فروشگاهی ، گامی موثر در تحول کسب و کار شما و بهبود رونق آن خواهد بود. امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی دارند در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند .
اینکه برای خرید هر محصول و یا هر خدماتی اولین قدم با چند کلیک ساده در فضای مجازی شروع می شودبه خوبی بیانگر این موضوع است که سمت و سوی تمامی کسب و کارها به اینترنت ، سایت ها وفضای مجازی خواهد بود .یافتن بهترین برند، بالاترین کیفیت و مقایسه بین آنها و در نهایت انتخاب، اغلب در فضای سایت ها صورت می پذیرد. بنابراین اگر شما در این میان جایگاهی نداشته باشید بار منفی آن را خواهید دید که به زودی در کسب و کارتان تاثیرگذار خواهد بود.
با توجه به اینکه این روزها پرداخت الکترونیکی به جای پول نقد بسیار رایج شده است ، طراحی سایت فروشگاهی در رشت برای همه کسانی به نوعی با فروش محصولات سر و کار دارند ضرورت پیدا می کند . شاید بگویید که در حال حاضر فروش خوبی از کسب و کار سنتی خود دارید و نیازی به فعالیت در اینترنت ندارید اما باید بدانید که خیلی از افراد که مثل شما فکر میکردند بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که باید در اینترنت حضور د اشته باشند زیرا خرید اینتنرنتی روز به روز بیشتر می شود.
اگر در گوشه ذهن خود به این فکر کرده اید که ساخت سایت فروشگاهی تنها اتلاف وقت و هزینه است باید بگوییم که شما اشتباه فکر می کنید و سایر رقبا با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی در رشت از شما پیشی می گیرند .
1-فروش محصول به سراسر ایران
یکی از مهمترین دلایل برای ساخت فروشگاه اینترنتی این است که میتوانید محصولات خود را بدون محدودیت جغرافیایی بفروشید. علی رغم اینکه یک فروشگاه فیزیکی فقط میتواند از مناطق اطرافش مشتری داشته باشد، سایت فروشگاهی هیچ محدودیتی ندارد و می تواند از دورترین نقاط کشور هم مشتری داشته باشد.مردم از مناطق دور و نزدیک و حتی از روستاها و شهرهای کوچک می توانند کالاهای شما را بخرند و به این ترتیب در مدت کوتاهی کسب و کار شما رشد چشمگیری خواهد داشت و درآمدتان هم بیشتر میشود.
2-تعطیل نشدن فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی هیچوقت تعطیل نمیشود و 24 ساعته باز است ، به همین دلیل هم درآمد یک سایت فروشگاهی 24 ساعته است و هرگز متوقف نمیشود. وقتی فروشگاه اینترنتی داشته باشید، روز تعطیل با روزهای عادی تفاوتی ندارد. در تعطیلات عید، تعطیلات محرم و صفر و هر روز تعطیل دیگری سایت فروشگاهی مشتری و درآمد دارد.
همچنین فروشگاه اینترنتی را از هرجایی میتوانید مدیریت کنید و اصلاً نیازی نیست در یک مکان ثابت باشید. حتی از خارج کشور و در نقاط دوردست دنیا هم میتوانید به سایت فروشگاهی خودتان رسیدگی کنید و مشتریان هم خریدشان را از شما انجام میدهند.پس نتیجه میگیریم که یکی از دلایل راهاندازی فروشگاه اینترنتی این است که درآمدش پایدار و همیشگی است.
3- دسترسی راحت مشتری به فروشگاه اینترنتی
با توجه به ترافیک و شلوغی خیابان خرید حضوری وقت زیادی را از مشتریان می گیرد اما در خرید اینترنتی مشتری با چند کلیک همان محصول را به راحتی از سایت خریداری می کند. همین موضوع باعث شده است که خیلی از مردم خریدهای خود را از اینترنت انجام دهند، چون خرید اینترنتی ساده و سریع است.
با این تفاسیر شما هم باید در اینترنت حضور داشته باشید تا این مشتریان را از دست ندهید. همچنین داشتن فروشگاه اینترنتی باعث می شود همیشه در چشم مشتریان باشید.مثلاً فرض کنید یک تخفیف ویژه روی محصولات فروشگاه گذاشتید. اگر فقط مغازه داشته باشید، مردم و مشتریانی که از جلوی مغازه رد میشوند تخفیف شما را میبینند.
حالا اگر فروشگاه اینترنتی داشته باشید مشتریان شما هرچند وقت یکبار سایت فروشگاه را چک میکنند. به این ترتیب اگر تخفیفی قرار دهید، سریع متوجه میشوند و خرید میکنند. علاوه بر این راههای زیادی مثل ایمیل و پیامک وجود دارد که با آن میتوانید مشتریان را از تخفیف کالاها در سایت فروشگاهی خودتان آگاه کنید.
4- هزینههای بسیار پایین فروشگاه اینترنتی
تا اسم مغازه میآید اولین چیزی که به ذهن ما میرسد هزینه بسیار زیاد کرایه مغازه است. همین الان اگر بخواهید در یک خیابان خلوت مغازه بگیرید باید چندین میلیون تومان پول پیش بدهید و ماهانه هم اجاره پرداخت کنید. حتی اگر درآمدی هم نداشته باشید بازهم باید ماهانه هزینه اجاره و قبوض مغازه را پرداخت کنید.
تازه اگر بخواهید شاگرد و فروشنده هم بگیرید حقوق او را هم باید سر ماه بپردازید. فروشگاه فیزیکی هزینههای ریز و درشت زیادی دارد و خیلیها از پس این هزینهها برنمیآیند. به همین دلیل بعد از مدتی با کلی ضرر مغازه را جمع میکنند. فروشگاه اینترنتی اینطور نیست و هزینه راهاندازی آن خیلی کمتر از فروشگاه فیزیکی است.
کسب و کارهای سنتی و فیزیکی راههای محدودی برای تبلیغات و جذب مشتری دارند و معمولاً از طریق بنر، تراکت و تبلیغات محیطی سعی در جذب مشتری دارند اما فروشگاه اینترنتی اینطور نیست و دهها روش برای تبلیغات و جذب مشتری برای آن وجود داردعلاوه بر این، هزینه تبلیغات در اینترنت خیلی کمتر از تبلیغات محیطی و فیزیکی است.
6- مشتری میتواند محصولات را بهراحتی پیدا کند
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که شما میتوانید 1000 نوع محصول داشته باشید و مشتری بهراحتی و با چند کلیک کالای موردنظر خود را پیدا کند. یک فروشگاه فیزیکی یا مغازه که 100 نوع محصول داشته باشد قطعاً برای راهنمایی مشتری به مشکل میخورد. به همین دلیل تمام فروشگاههای بزرگ مثل هایپرمارکتها چندین نفر را استخدام میکنند که مشتری را برای پیداکردن محصول راهنمایی کنند.
سایت فروشگاهی این امکان را به مشتری میدهد که با جستجوی اسم محصول، بهراحتی کالا را در فروشگاه پیدا کند و آن را بخرد. همین مسئله سرعت خرید مشتریان را بالا میبرد و دردسر کمتری هم برای آنها دارد. در نهایت لازم نیست برای راهنمایی کردن مشتری انرژی و وقت زیادی را صرف کنید.
7- کنترل بدون دردسر و عدم ازدحام جمعیت
کسب و کارهای فیزیکی در زمان های خاص نظیر تعطیلات عید معمولا مشتریان زیادی دارند و با ازدحام جمعیت روبه رو می شوند .در این شرایط رسیدگی به مشتریان خیلی سخت است زیرا عده ای از مشتریان ناراضی میشوند و عده ای هم ممکن است مغازه را ترک کنند و به مغازه دیگری بروند یا حتی به دلیل شلوغی اصلاً وارد نمیشوند و به مغازه دیگری میروند.
سایت فروشگاهی دیگر این دردسرها را ندارد و حتی هزاران مشتری میتوانند به صورت همزمان از آن خرید کنند. تازه شما هم لازم نیست کاری انجام دهید و فقط روی مبل نشستهاید و خرید مشتریان را تماشا میکنید.
۱_سرعت بالا لود شدن سایت
۲_توضیحات کافی و مناسب برای محصولات
۳_سادگی استفاده از سایت
۴_مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت
۵_پیشنهاد های تخفیفی و ….
تعریف بی نهایت محصول بصورت ساده یا متغیر
1-دسته بندی و برچسب گذاری محصولات جهت ایجاد مسیرهای دسترسی آسان
2-بارگذاری تصویر شاخص، گالری تصاویر، اطلاعات جانبی محصول، مشخصات فنی
3-تعریف محصولات متغیر و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر محصول …
4- قیمت گذاری محصولات و اعمال تخفیف بر روی هر محصول بصورت جداگانه و با قابلیت زمان بندی دوره ای
5-نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولات ویژه، پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف
6-عضویت آسان کاربران در سایت
7-مشاهده و انتخاب محصولات جهت افزودن به سبد خرید و یا حذف آنها
8-انتخاب روش های پرداخت گوناگون شامل کارت به کارت، پرداخت آنلاین و پرداخت در محل
9-انتخاب روش های گوناگون ارسال شامل، پست، تحویل در محل و پیک
10-مشاهده و پیگیری خرید های انجام شده در سایت
11-استفاده از کوپن های تخفیف ارائه شده توسط سایت هنگام خرید
12-ارسال دیدگاه وامتیاز دهی به هر محصول (نظرات افرادی که محصول را خریداری کرده اند مشخص خواهد بود)
13-جستجو در محصولات براساس نام و دسته بندی های تعریف شده
14-عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت
امنیت در سایت فروشگاهی به دو قسمت تقسیم میشود.
قسمت اول: در بخش طراحی و پیادهسازی سایت فروشگاهی میباشد و طراح باید اصول امنیتی را در پیادهسازی سایت فروشگاهی رعایت نماید.
قسمت دوم: بخش دوم امنیت مربوط به سرور و کانفینگ آن میباشد که شما باید در انتخاب هاستینگ دقت بسیار زیادی نمایید و حتماً پیشنهاد میکنیم پس از نصب سایت بر روی سرور حتماً گواهی SSL فعال نمایید که البته برای دریافت آرم اعتماد دو ستاره نیز فعال بودن گواهی SSL نیاز است.
طبیعتاً یکی از اصول اساسی که باعث می شود مدیران متقاضی طراحی سایت فروشگاهی و همچنین بازدید کنندگان نگرانی داشته باشند جلب اعتماد در فضای مجازی و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران اینترنتی است.
از مهمترین راهکارهای حل این موضوع دریافت نماد اعتماد الکترونیک است که یک نشان دیجیتالی بوده از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی اعطا می شود که اصول کلی مشخص شده توسط این وزارتخانه را رعایت کرده باشند.
با توجه به اهمیت این نماد بنا به درخواست مشتری سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند. طراحی فروشگاه اینترنتی به مانند ایجاد نمودن فروشگاه دربستر اینترنت می باشد. طراحی سایت فروشگاهی می بایست به مانندن چیدمان قفسه های فروشگاه و قرارگیری محصولات پر اهمیت باشد.
کاربران پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده می نمایند پس از انتخاب محصولات و قرارگیری در سبد خرید صورت حسابی به منظور پرداخت برای کاربر فراهم می آید و به درگاه پرداخت ایننترنتی هدایت می شود. تمامی مراحل فروشگاه اینترنتی به مانند فروشگاه فیزیکی می باشد.
اولین و مهم ترین مسئله ای که همه مشتریان طراحی سایت فروشگاهی نگران آن هستند ، قیمت سایت فروشگاهی است .بدیهی است که طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت های دیگر مانند طراحی سایت شرکتی به دلیل امکاناتی که باید در آن قرار بگیرد از جمله: سبد خرید ، مقایسه محصول ، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف و … کار سخت تری است از این رو است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر وب سایت ها گران تر است. برای اطلاع از قیمت سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید.
برای اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید.
.
دیدگاهتان را بنویسید