سئو سایت در رشت

سئو سایت در رشت | سایت خود را به صفحه اول گوگل هدایت کنید !

با انجام خدمات سئو سایت  در  رشت، کسب و کارتان را نه تنها در رشت،

بلکه در سراسر ایران بشناسانید. با استفاده از تکنیک های سئو شما

می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت شما هستند

 به سمت سایت خود هدایت کنید و درصد قابل توجهی از این افراد

را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید.

 

با انجام سئو و بهینه سازی سایت  در رشت ، کسب و کارتان را رونق دهید.

seo-site-rasht

سئو چیست؟

سئو سایت به استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های که جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای بدست آوردن جایگاه های بالا در موتورهای جستجو است، گفته می شود. بهینه سازی سایت باعث ظاهر شدن وب سایت ها در موتورهای جستجو شده که متعاقبا به رونق کسب و کارها کمک بزرگی خواهد کرد.  بهینه سازی سایت باعث می شود هنگامی که کلمات کلیدی شما جستجو شد، وب سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو ظاهر شود.

 

کسب درآمد بیشتر را می توان به عنوان یکی از مهم ترین هدف های سئو سایت در رشت  دانست. کسب و کارهای اینترنتی به منظور افزایش درآمد خود باید به دنبال بهینه سازی سایت شان باشند. سئو کمک می کند تا وب سایت های اینترنتی جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود ببخشند و رتبه های بالاتری در نتایج کسب کنند و به این ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه بهتر نسبت به رقبا می توانند کاربران بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنند. جای تعجب نیست که این روزها صدها سایت با محصولات و خدمات متفاوت، برای رسیدن به جایگاه نخست نتایج جستجو با یکدیگر رقابت می کنند.

ویژگی های وب سایت پس از بهینه سازی و سئو

سئو سایت شامل چه مواردی است؟

مراحل انجام سئو سایت در رشت شامل موارد زیر است:

1-آنالیز سایت از نظر سئو

در اولین قدم از پروژه سئو وضعیت فعلی سایت و نقاط ضعف و قوت  سایت بررسی می شود تا مشخص شود سایت نسبت به رقبا در چه مرحله ای قرار دارد.

2-تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی هدف

 این مرحله به عنوان یکی از مهمترین مراحل سئو سایت محسوب می‌شود.کار اصلی در این مرحله  ایجاد لیستی از کلمات کلیدی است  که در حوزه تجارت و کسب و کار شما توسط کاربران سرچ می‌شوند علاوه بر این مرتبط ترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما در این مرحله جمع آوری می شود  سپس با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی حجم جستجو و سختی کلمات مشخص می شود و در نهایت کلمات با سرچ بالا و رقابت پذیری کم که برای کسب و کار شما سود آوری خواهند داشت انتخاب می شوند.

3-آنالیز و بررسی سایتهای رقیب در حوزه کسب و کار و تجارت شما

در این مرحله لیستی از رقبای شما در حوزه مربوط با کسب و کار شما جمع آوری شده و با استفاده از ابزارهای آنلاین تحلیل سئو ، وضعیت سئو رقبا بررسی می شود . یک تجزیه و تحلیل خوب و معتبر می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد آنچه دیگر افراد حوزه فعالیت شما انجام می دهند را در اختیار شما بگذارد.

تجزیه و تحلیل رقبای سئو شامل بررسی لینک ها، کلمات کلیدی، محتواهای تولید شده و موارد دیگر و استفاده از این اطلاعات برای رشد و ارتقای رتبه SEO کسب و کار خود است. به صورت خلاصه، به جای حدس و  مقایسه کلمات کلیدی رقبا ،محتوا و لینک سازی، شما مستقیما از اطلاعاتی استفاده می کنید که می دانید امتحان خود را پس داده اند و نتیجه مثبتی داشته اند.

 

4-تولید محتوای سئو شده و ارزشمند

در این مرحله بر اساس کلمات کلیدی انتخاب شده ، محتوای غنی با کیفیت و کاربردی و مفید برای صفحات وب سایت تولید می شود . برای اینکه یک کسب و کار بتواند به بالاترین رتبه در نتایج جستجوی گوگل دست پیدا کند، لازم است که محتوای بهینه داشته باشد. این محتوا شامل مقاله ،ویدیو و عکس  هستند. در مرحله تولید محتوای ارزشمند لازم است برنامه ریزی تولید انتشار و به‌روزرسانی پیوسته محتوا انجام شود.

 

5-سئو داخلی سایت

سئو داخلی که به آن on page seo نیز می‌گویند، همان‌گونه که از نام آن مشخص است، به بهینه‌سازی محتوا و سیستم‌ داخلی سایت می‌پردازد.

برای کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج گوگل  بهبود سئوی داخلی و برطرف کردن مشکلات داخلی سایت امری ضروری است.

در سئوی داخلی سایت روی مواردی مانند بهینه سازی محتواو ساختارurl  های سایت ، استفاده مناسب ار تگ های هدینگ ،  لینک سازی داخلی ، به‌ روزرسانی‌ های پیوسته مقالات و … تمرکز می شود  .

6-سئوی تکنیکال سایت

سئوی فنی (سئو تکنیکال) به بهبود جنبه‌های فنی یک وب سایت به منظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو اشاره دارد. ساختن یک وب سایت سریعتر، خزیدن آسانتر و قابل درک برای موتورهای جستجو از ارکان سئو فنی است. سئو تکنیکال به خزنده موتور جستجو برای پیدا کردن لینک سایت و ایندکس آن کمک زیادی می‌کند.در این مرحله  فعالیت هایی نظیر ساخت سایت مپ، افزایش سرعت سایت، بهینه سازی فایل robot.txt  ، ایجاد اسکیما ،بهینه سازی ساختار موبایل و…  انجام می شود  که همگی به هرچه بهتر دیده شدن سایت توسط گوگل کمک می‌کنند.

.

seo-website

7-سئو خارجی سایت و لینکسازی

سئو خارجی که به آن سئوی آف پیچ (OffPage SEO) هم گفته می‌شود، مجموعه اقداماتی است که خارج از وب‌سایت انجام می‌گیرد و بر رتبه‌بندی صفحات سایت شما در نتایج موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. این اقدامات می تواند شامل ساخت بک لینک، فعال بودن در رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی مهمان باشد.ایجاد لینک از محبوب‌ترین و موثرترین تکنیک‌های سئو خارجی است. در این روش با ایجاد لینک‌هایی به وب‌سایت خاص، تلاش می‌شود تا بازدیدکنندگان برای مراجعه به وب‌سایت ترغیب شوند. ورود هر بازدیدکننده از طریق این لینک‌ها در حکم رأی‌های مثبتی است که به آن وب‌سایت داده می‌شود

هزینه سئو سایت در رشت چقدر است؟

هزینه انجام سئو سایت در رشت به تعداد کلمات کلیدی  منتخب، سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا و همچنین قدرت رقبا در کلمات کلیدی منتخب، جایگاه فعلی سایت ، قدرت و اعتبار دامنه وب سایت شما و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه انجام سئو در نهایت با توجه به تحلیل سایت توسط متخصص سئو تعیین می گردد.

در زیر جهت آشنایی شما لیست قیمت سئو آورده شده است بدیهی است هزینه تولید محتوا و اجرای  ریپورتاژ جدا می باشد .

مشاوره سئو ساعتی

هزار تومان 500
  • مشاوره انتخاب صحیح کلمات
  • مشاوره چیدمان و ساختار داخلی سایت
  • مشاوره نحوه محتوا نویسی سئو شده
  • مشاوره راه های لینک سازی صحیح
  • مشاوره برای بالا بردن نرخ کلیک
  • مانیتورینگ در وبمستر و آنالیتیکس
  • مدت زمان مشاوره = یک ساعت

پکیج متوسط سئو

میلیون تومان در ماه از 4
  • انتخاب کلمات کلیدی کم رقابت
  • سئو پایه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رقبا
  • سئو داخلی
  • سئو محتوا
  • سئو محلی
  • سئو تکنیکال
  • سئو خارجی
  • استراتژی رپورتاژ آگهی
  • گزارش دهی
ماهانه

پکیج نهایی سئو

میلیون تومان در ماه از 8
  • انتخاب کلمات کلیدی پر رقابت
  • سئو پایه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رقبا
  • سئو داخلی
  • سئو محتوا
  • سئو محلی
  • سئو تکنیکال
  • سئو خارجی
  • استراتژی رپورتاژ آگهی
  • گزارش دهی
ماهانه
مشاوره-انلاین-طراحی-سایت-و-سئو

برای مشاوره رایگان یا سفارش پروژه با من تماس بگیرید

09382179968

k.khojasteh68@gmail.com