طراحی سایت پزشکی در رشت

سایت پزشکی در رشت

با طراحی سایت پزشکی در رشت اعتبار و مراجعین خود را چند برابر کنید. طراحی سایت پزشکی همانند طراحی سایت های دیگر ، یک ضرورت در زمینه پزشکی و درمانی محسوب می شود.

 

باتوجه به گستردگی فراوان علم پزشکی و رقابت پزشکان باهم، حتی پزشکان متخصص که دارای مراجعین بیشتری هستند؛ باید دارای یک سایت پزشکی باشند.طراحی سایت پزشکی می تواند به پزشکان در بازاریابی کمک کند.

 

پزشکان و کلینیک های درمانی می توانند با طراحی سایت پزشکی پروسه درمان را برای بیماران آسانتر کرده و سرعت ببخشند.طراحی سایت پزشکی باعث دیده شدن تخصص پزشکان و معرفی آن های می شود.

 

خدمات پزشکی و درمان به صورت آنلاین به طرز چشمگیری در حال افزایش است. پزشکان و متخصصان رشتی و گیلانی  می توانند برای معرفی تخصص و خدمات خود اقدام به طراحی سایت پزشکی در رشت  کنند. اگر شما هم می خواهید با طراحی وب سایت پزشکی و سئو آن  خدمات خود را به روز کرده و به صورت آنلاین ارائه دهید کافیست با من تماس بگیرید.

 

محدثه-خجسته-طراح-سایت

 

چرا یک پزشک باید وبسایت داشته باشد؟

طبق آمار، جستجوی مردم در حوزه پزشکی و سلامت رو به افزایش است. به طوری که حتی نوبت‌دهی‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز این روزها، به صورت اینترنتی امکان پذیر است. در واقع اگر چه همچنان بازاریابی دهان به دهان، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغ است، اما دیگر دوره صف ایستادن تمام شده است.

 

مردم فرصت ایستادن در صف ندارند، چه صف خرید باشد، چه صف پیدا کردن یک دکتر خوب از زبان دوست و آشنا. اولین کاری که می‌کنند گوشی خود را درآورده و در اینترنت به دنبال تخصص شما می‌گردند. در این شرایط اگر شما هم توانسته باشید به خوبی خود را در میان انواع سایت‌های مربوط به حرفه‌تان نشان دهید، برنده خواهید شد و کاربر اینترنتی را به سوی خود جذب می‌کنید.

 

سرعت معرفی شما، حرفه و تخصص‌تان در دنیای اینترنت، چندین برابر قبل شده است. در واقع، به جرات می‌توان گفت رمز شناخته شدن و کسب درآمد در این عصر، حضور در فضای مجازی، فعال‌تر و پرکارتر از قبل است.

 

 

مزایای طراحی سایت پزشکی در رشت

 

اعتبار پزشکان

در دنیای امروز طراحی سایت پزشکی بهترین گزینه برای افزایش اعتبار پزشکان است در گذشته بهترین روش شناسایی بهترین پزشکان، معرفی توسط بیماران بود. هنوز هم معرفی توسط بیماران یکی از بهترین روشهای شناخت پزشکان متخصص است.

 

اما این فرصت وجود دارد که با استفاده از امکانات یک سایت از ابزارهای دیگری نیز برای افزایش اعتبار و شهرت پزشکان استفاده نمود. هر پزشک به راحتی می‌تواند مدارک تخصصی، رزومه کاری، و نمونه کارهای خود را (با رعایت اصول حریم شخصی) در سایت خود بارگذاری نموده و به طور کامل خود را معرفی نماید.

 

این امر از یک سو تأثیر بسزایی در جلب اعتماد مخاطبین دارد و از سوی دیگر موجب صرفه‌جویی در وقت پزشک و منشی او می‌شود. ضمن اینکه ارائه مقالات تخصصی در سایت با در نظر گرفتن اصول سئو می‌تواند اعتبار علمی و شهرت پزشک در جامعه را افزایش دهد.

 

 

ارتباط مستقیم با مخاطب

درست یا غلط؛ اغلب مردم این روزها به کسب اطلاعات از اینترنت معتاد شده‌اند. از دستور پخت غذا گرفته تا درمان خانگی یا روند درمان تخصصی سرطان همه و همه در فضای اینترنت جستجو می‌شود.

در واقع اغلب مردم ترجیح می‌دهند در مرحله اول اطلاعاتی در مورد حوزه مورد نظر خود کسب کنند و سپس در صورت نیاز به متخصص مراجعه کنند. اما در مورد جستجو در اینترنت در حوزه پزشکی، خطر ارائه اطلاعات تخصصی توسط افراد غیرمتخصص وجود دارد.

در حالی که یک پزشک متخصص با ارائه مقالات تخصصی و راه‌اندازی بخش پرسش و پاسخ در سایت خود می‌تواند از این فضا به بهترین وجه بهره‌برداری نماید. این اقدام در جلب اعتماد مخاطب و افزایش شهرت پزشکان نیز بسیار مؤثر است.

 

طراحی-سایت-پزشکی-در-رشت

 

ارائه خدمات آنلاین

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی امکان ارائه خدمات آنلاین است. خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف روز به روز در حال گسترش است. در حوزه پزشکی موارد متعددی وجود دارد که می‌تواند در قالب خدمات آنلاین ساماندهی شود. مهمترین خدمات آنلاین پزشکی عبارتند از:

  • مشاوره پزشکی آنلاین
  • تشکیل پرونده پزشکی اینترنتی
  • نوبت دهی اینترنتی پزشکان
  • معرفی مراحل و شیوه‌های مختلف درمان در قالب محتوای متنی، تصویری و ویدئویی
  • ارائه نمونه کارهای پزشکان
  • پاسخگویی به پرسش‌های کاربران
  • راه‌اندازی بخش نظرسنجی از بیماران
  • فروش تجهیزات پزشکی

 

 

حل مشکلات پزشکان

طراحی سایت پزشکی به سادگی می‌تواند بسیاری از مشکلات پزشکان را برطرف نماید. یکی از مشکلات رایج در مطب پزشکان تعیین وقت دقیق و زمان بسیاری است که برای تشکیل پرونده یا توضیحات کلی هدر می‌رود.

در حالی که این مراحل می‌تواند بدون نیاز به حضور فیزیکی اشخاص و به صورت آنلاین انجام شود. حتی مشاوره آنلاین پزشکی می‌تواند از مراجعات غیرضروری بیماران به مطب جلوگیری نماید. در برخی موارد، تشخیص پزشک بر اساس آزمایشات و تصویربرداری انجام می‌شود. اینگونه موارد نیز با خدمات اینترنتی به راحتی قابل انجام است.

 

 

شناسایی بهترین پزشکان

امروزه مردم برای خرید ساده‌ترین مایحتاج خود نیز از نظرات سایر مشتریان استفاده می‌کنند. بدون شک در یک حوزه تخصصی مانند انتخاب پزشک و شیوه درمان نیز این مسئله بسیار کارآمد است.

هیچ چیز به اندازه تأیید بیماران قبلی یک پزشک نمی‌تواند در جلب اعتماد بیماران جدید مؤثر باشد. بنابراین راه‌اندازی بخش نظرسنجی در سایت یک پزشک علاوه بر اثبات توانایی و اعتبار آن پزشک در جلب اعتماد بیماران جدید نیز بسیار تأثیرگذار است.

 

 

مهمترین امکانات در طراحی سایت پزشکی در رشت

امکانات بی شماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می شود که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

 

رزومه پزشک

حتما می بایست در بخشی از سایت پزشکی به معرفی درجه و تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی پزشک ، مطالعات و مقالات علمی  منتشر شده معتبرو…  پرداخته شود.

 

 

مقالات و اطلاعات پزشکی

با ایجاد وبلاگ در سایت پزشکی می توان جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و تخصص پزشک را  به کاربران ارایه کرد. مقالات بخش وبلاگ باید به زبانی ساده و قابل فهم برای اشخاص بدون سواد پزشکی نوشته شود.

 

 

نوبت دهی آنلاین

یکی از موارد مهم در طراحی سایت پزشکی، سرویس نوبت دهی آنلاین می باشد. با اجرای سیستم نوبت دهی آنلاین این امکان در اختیار بیماران قرار داده می شود تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت مطلع شده و به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار باشند چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتی که برایشان مقدور است، اقدام نمایند.

 

 

طراحی سایت پزشکی

 

 

برقراری ارتباط مستقیم با بیماران و مراجعه کنندگان

 

بازدیدکنندگان و بیماران می‌توانند به طور مستقیم با پزشک خود مکاتبه کرده و از طریق پرسش و پاسخ و نظردهی با او در تعامل باشند.

 

امکان پرداخت آنلاین و حق ویزیت

پزشکان می‌توانند به صورت آنلاین به برخی از مشکلات بیماران خود رسیدگی کرده و پاسخگوی سوالات آن ها باشند.

 

تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

در این بخش می توانیم که اطلاعات فردی، سوابق بیمار، پروسه درمان بیماری و جزئیات دیگر در پرونده پزشکی بیمار را به صورت الکترونیکی در اختیار بیمار قرار دهیم تا پزشک بتواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

 

پرسش و پاسخ های متداول

در این قسمت مراجعان به سایت پزشکی سوالات عمومی خود از جمله خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد پزشک و…  را مطرح ساخته و پزشک مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

 

مشخص کردن دقیق مطب در گوگل مپ

 برای سهولت آدرس دهی و راحتی یافتن مکان مطب برای بیماران و مراجعه کنندگان نقشه گوگل بهترین راه کمک رسانی می باشد. محل دقیق قرار گرفتن مطب یا مراکز درمانی که پزشک در آن ها ویزیت می کند، بر روی نقشه‌ی گوگل نمایش داده شده و مشخص می شود.

 

بخش گالری تصاویر

شامل عکس‌های مربوط به تخصص پزشک، نمای داخلی مطب، کارهای انجام شده و هر عکس و تصویری که خود پزشک در نظر دارد (به صورت آلبوم و یا معمولی) می‌باشد.

 

معرفی امکانات و تجهیزات 

امکانات، خدمات و تجهیزات موجود در مطب و یا درمانگاه و بیمارستان با زبان تصویر و فیلم به مراجعان نمایش داده می شود. ویدئو و عکس در طراحی سایت آزمایشگاه اهمیت زیادتری دارد زیرا باعث ایجاد حس اطمینان و اعتماد می شود.

 

نمونه کارهای پزشکی(دندانپزشکی)

 

نمایش خدمات پزشک و کلینیک و بیمارستان و درمانگاه

 

 

قیمت-طراحی-سایت-پزشکی-در-رشت

قیمت طراحی سایت پزشکی در رشت

با توجه به اینکه سایت به چه امکاناتی نیاز دارد، قیمت طراحی سایت پزشکی متفاوت است. برخی فاکتورهای تاثیرگذار، روی هزینه طراحی سایت پزشکی عبارتند از:

  • نوع “CMS” وردپرسی یا اختصاصی
  • نوع تکنولوژی
  • تعداد صفحات سایت
  • طراحی سایت واکنش گرا
  • طراحی سایت براساس UI/UX
  • نوع و ظرفیت هاست
  • نوع دامنه ir، Com، xyz، Info و غیره
  • نوع و تعداد پلاگین‌ها (در صورت استفاده از وردپرس)
  • نوع محتوا و تعداد آن‌ها
  • نوع تصاویر استفاده شده در سایت
  • نوع و تعداد امکانات مانند طراحی انواع فرم‌ها (تماس با ما، عضویت و غیره) یا دو زبانه بودن سایت
  • طراحی اختصاصی بخش وبلاگ
  • گواهینامه SSL اختصاصی، جهت امن سازی سایت
  • کدنویسی بهینه برای سئو و افزایش سرعت سایت
  • مدت زمان اجرای پروژه
  • خدمات پشتیبانی
  • و غیره

 

محدثه-خجسته-طراح-سایت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تصویر مهندس محدثه خجسته
مهندس محدثه خجسته

من محدثه خجسته هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه گیلان
تخصص اصلی من طراحی سایت و سئو می باشد و در این سایت سعی میکنم مطالب مفیدی در این خصوص به شما علاقه مندان ارایه دهم.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *