طراحی سایت مشاور املاک در رشت

قیمت طراحی سایت مشاور املاک در رشت

طراحی سایت مشاور املاک در رشت، بهترین راه برای خرید و فروش ملک می باشد. وقتی که آژانس املاک شما سایت داشته باشد، هر روز علاوه بر مشتری‌های حضوری، صدها مشتری آنلاین هم با هدف اجاره یا خرید و فروش ملک به سراغ شما می‌آیند.

 

با افزایش روز افزون اینترنت و گوشی ها ، دیگر بیشتر افرادی که دنبال اجاره و خرید و فروش املاک هستند ، برای پیدا کردن کیس های مورد نظر خود با چند کلیک ساده و با سرچ در گوگل تعداد زیادی فایل پیدا می کنند.اگر شما هم املاکی هستید و می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و از رقیبانتان عقب نمانید بهتر است به فکر طراحی سایت املاک خود باشید. طراحی سایت قدم اول موفقیت در کسب و کار های آنلاین.

 

محدثه-خجسته-طراح-سایت

 

مزایای طراحی سایت املاک در رشت

 

یکی از اصلی ترین مزیت های طراحی سایت املاک در رشت برای کارفرماها و کاربران، کمتر کردن هزینه ها است. فرآیند پیدا کردن ملک مورد نظر برای کاربران بسیار آسان می شود. شما می توانید با فعال کردن پنل جستجوی پیشرفته انواع ملک ها را از نظر مساحت، رنج قیمت، نوع ملک (تجاری، مسکونی، تجاری-مسکونی، اداری و…) محدوده جانمایی و … برای کاربران دسته بندی کنید.

 

اعتبار ، نشان قدرت وب سایت املاکی

بیشتر املاکی های ایران با اعتبار خود شناخته می شوند ، حالا این را تصور کنید که املاکی سنتی در برابر بنگاه های املاک مدرن چه شانسی می توانند برای کسب اعتبار داشته باشد.دیگر وقت آن رسیده که برای داشتن اعتباری بیشتر از هر وقت دیگر ، تصمیم به کار با وب سایت ها بگیرید ؛ دیگر وقتی برای تلف کردن نمانده است.

 

 

طراحی-سایت-مشاور-املاک-در-رشت

 

از جمله دیگر مزیت های طراحی سایت املاک:

  • یک نوع تبلیغ دائمی به حساب می آید، که هزینه های آن از دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات مناسب تر است.
  • با داشتن یک سایت املاکی می توانید بر بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • مکان ملک های مختلف را بر روی نقشه گوگل یا همان گوگل مپ می توانید به کاربران خود نشان دهید. این یعنی کار معرفی شما آسان خواهد شد.
  • با دسته بندی و تکمیل کردن مشخصات هر ملک به راحتی می توانید یک آلبوم به کاربر ارائه دهید که خیلی سریع به بخش های مختلف دسترسی داشته باشد.
  • در کنار اینها می توانید اخبار مختلف در مورد املاک و خرید و فروش را نیز در وبسایت خود قرار دهید که از نظر سئو و جذب مخاطب تاثیر زیادی روی وب سایت شما خواهد داشت.
  • افراد مختلف می توانند ملک خود را در وب سایت شما به نمایش بگذارند و یا آن را به فروش برسانند.
  • شما می توانید در صفحه اول گلچینی از چند ملک بخصوص را اول قرار دهید که بازدید بیشتری بخورند.
  • خدمات خود را می توانید دسته بندی کنید. مثل می توانید بخش فروش، بخش رهن، بخش اجاره و یا خرید را به طور مجزا قرار دهید.

 

 

ویژگی های سایت املاک

تفکیک شهرها و مناطق

دسته بندی نوع ملک

جستجو پیشرفته املاک

امکان ویژه شدن آگهی

دسته بندی آژانس املاک

ثبت مشاور آژانس املاک

ثبت ملک به صورت فردی

 

طراحی سایت املاک در رشت

 

 

امکانات سایت املاک

 

امکان فیلتر کردن برای خرید، رهن اجاره

این امکان وجود دارد تا کاربران بتوانند با فیلتر کردن فایل ها، دقیقا همان ملک مورد نظر خود را پیدا کنند. کاربران در مرحله اول می توانند نوع خدمت خود (خرید یا اجاره) را انتخاب کنند سپس برای هر یک از این موارد نوع بودجه خود را مشخص کنند تا وب سایت به صورت اتوماتیک، کلیه فایل های موجود که به نوع جستجو کاربر نزدیک تر می باشد را با کاربر نمایش دهد.

 

محدود کردن جستجو به موارد دلخواه مانند تعداد اتاق و زیر بنای ملک و غیره

کاربران می توانند از علاوه بر فیلتر کردن بودجه کلیه پارامترهای تاثیر گذار در فایل خود را فیلتر کنند. فیلتر های مورد نظر شامل موارد زیر می باشد:

  • محل
  • بودجه
  • میزان ودیعه
  • میزان اجاره
  • متراژ
  • سال ساخت
  • تعداد اتاق
  • طبقه
  • تعداد طبقه در هر واحد

 

نمایش موقعیت جغرافیایی ملک

طراحی سایت املاک این امکان را می دهد که بتوانید  موقعیت جغرافیای فایل مورد نظر خود را بر روی گوگل مپ مشخص نمایید. همچنین با ثبت موقعیت جغرافیایی ملک می توان آن لوکیشن را به نرم افزار های آدرس یاب مثل waze و بلد و نشان معرفی کرد تا کاربر یا کارشناسان املاک با کلیک بر روی آدرس به صورت اتوماتیک به اپلیکیشن مکان یاب منتقل شوند.

 

مشاهده املاک به روز شده

یکی از دغدغه های همیشگی کارشناسان املاک عدم اطلاع از وضعیت فایل ها می باشد. اما این وب سایت به شما کمک می کند تا آخرین وضعیت هر فایل را به روز نمایید تا کلیه کارشناسان دفتر املاک اطلاعات مربوط به وضعیت ملک را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشند.

 

ثبت آگهی در سایت توسط مالک

بسیاری از مالکان تمایل دارند تا مشخصات ملک خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند. از این رو این امکان در اختیار مالکین قرار داده خواهد شد تا مشخصات ملک خود را به صورت آنلاین در وب سایت شما ثبت کنند و پس از تایید ملک توسط مدیر سایت، فایل مورد نظر بر روی سایت قرار گیرد.

 

 

 

قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو

این امکان برای شما وجود دارد تا علاوه بر توضیحات ملک، بینهایت تصویر و ویدیو برای هر ملک بارگزاری نمایید. تصاویر و ویدیو ها علاوه بر اینکه به کاربران کمک می کند تا دید بهتری نسبت به ملک داشته باشند، باعث می شود تا وب سایت شما در گوگل نیز اعتبار بیشتری دریافت کند.

 

نمایش املاک ویژه

بخش هایی در سایت وجود دارد که شما می توانید فایل هایی که از نظر شما اهمیت بیشتری دارند، یا مالک آن برای فروش یا اجاره آن عجله دارد را در آن بخش قرار دهید تا بیشتر در دید باشد و امکان دیده شدن آن ها از سوی کاربران بیشتر باشد.

 

 

درباره ما

مانند تمامی سایت ها در طراحی سایت املاک این قسمت نیز لحاظ می شود. در این قسمت مشاور املاک چیزهای از قبیل: سابقه کار، آدرس املاکی وشماره تلفن آن را قرار می دهد.

 

ارتباط باما

در این قسمت طراح سایت فیلدهای را قرار می دهد تا مشتریان نظرات وشرایط ملک مد نظرشان را قرار دهند.

 

 

ورود کاربر

برای ورود به سایت و استفاده از برخی امکانات اختصاصی آن همچون پیش پرداخت این قسمت تعبیه می شود.

 

نکات کلیدی که باید در طراحی وب سایت املاک مورد توجه واقع، شود. طراحی سایت املاک همانند کشیدن یک نقاشی است. اگر این نقاشی به کیفیت تابلو ها و طرح های حرفه ای نباشد، خیلی از کاربران جذب آن نمی شوند. تصویری که با طراحی سایت املاک از خودتان می سازید باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

 

طراحی و قالب دهی مناسب

تمامی زبانه ها و آیکون ها بایستی به نحوی قرار گیرند که استفاده از آن ها مناسب باشد و مشتری چیزی را که می خواهد به آسانی بیابد.

 

رعایت اصول سئو

در مورد سایت های املاک، طراح سایت کمتر ممکن است متنی بگذارد اما تصاویر بسیار فراوان هستند، طراح سایت بایستی برای سئو شدن سایت املاک، برای تصاویر از تگ آلت (alt) استفاده نماید و امکان لینک دهی داخلی وخارجی را قرار دهد. البته روش های دیگری هم برای لینک دهی داخلی هست مثلا وقتی فرد تصویر یک ملک را نگاه می کند چندین تصویر از املاک و خانه های دیگر در رنج قیمت همان ملک و در پایین آن دیده می شوند.

 

هماهنگی در رنگ و انتخاب فونت های مناسب

رنگ بندی قالب صفحات وفونت ها بایستی به گونه ای باشد که کاربران بدون فشار به چشم هایشان متن هارا بخوانند.

 

قیمت طراحی سایت مشاور املاک در رشت

 

 

استفاده از آرم و لوگو

در تمام صفحات وب سایت املاک شما، آرم و لوگو بایستی توسط گرافیست طراحی و تعبیه شود تا مشتریان از هر صفحه ای که وارد سایت شما شوند، با برند شما آشنا شوند.

 

 

تمرکز بر روی تصاویر غنی از لحاظ رنگ و کیفیت

طراح سایت بایستی امکان قرار دادن تصویر چه در بکراند صفحات سایت و چه در قسمت رهن و فروش را برای شما تعبیه کند. از آنجایی که اغلب ما با موبایل  عکس می گیریم عکس ها بی کیفیت خواهند بود. بنابر این طراح بایستی امکانات گرافیکی نیز برای شما قائل شود. برای مثال شما باید بتوانید تصاویر را واتر مارک کنید یا وضوح آن ها را افزایش دهید و در مواردی واتر مارک ها را حذف کنید.

 

 

 

قیمت طراحی سایت مشاور املاک در رشت

قیمت طراحی سایت املاک بسیار وابسته به امکانات مورد نیاز برای این وب سایت می باشد. اگر قصد طراحی وب سایت برای آژانس املاک را دارید ابتدا مشخص نمایید تا می خواهید وب سایتی داشته باشید تا صرفا مجموعه شما را معرفی کند و شامل صفحاتی مثل معرفی خدمات شما، تماس با ما، درباره ما، گالری تصاویر و …. باشد یا اینکه می خواهید از طریق این وب سایت خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید.

 

محدثه-خجسته-طراح-سایت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تصویر مهندس محدثه خجسته
مهندس محدثه خجسته

من محدثه خجسته هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه گیلان
تخصص اصلی من طراحی سایت و سئو می باشد و در این سایت سعی میکنم مطالب مفیدی در این خصوص به شما علاقه مندان ارایه دهم.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *