طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

طراحی-سایت-چند-زبانه

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

طراحی سایت دو زبانه و چندزبانه یکی از اقدامات بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی می باشد،طراحی سایت‌ دوزبانه و چندزبانه برای بسیاری از کسب و کارها که قصد تجارت و تعامل با مشتریان بین‌المللی و کشورهای خارجی را دارند یا مخاطبان غیرفارسی زبان در داخل کشور دارند، قابل اجرا است.

 

اهمیت طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه

زمینه گسترش روابط تجاری و ارتباطات بین المللی از طریق طراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه فراهم شده و بستری برای عرضه  محصولات یا خدمات شما به اقصی نقاط دنیا ایجاد می گردد.

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه یکی از اقدامات بسیار مهم در فروش و بازاریابی دیجیتالی می باشد، در صورتی که سازمان یا کمپانی شما استراتژی فروش و برنامه تعاملات بین المللی را دارد و با کاربران غیرفارسی زبان در ارتباط است وب سایت شما می بایست برای مخاطبان خارجی قابل استفاده باشد.

ایجاد زمینه های تجارت الکترونیک با سایر کشورها، توسط پایه ریزی وب سایت چند زبانه مقدور است.

 

 

طراحی-سایت-دوزبانه

 

 

 

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه در زیردامنه یا زیرشاخه

یکی از موارد مهم  که در طراحی سایت دو زبانه و چندزبانه می‌بایست مورد توجه قرار گیرد  مسیر سایت دو زبانه است. سایتهای چند زبانه را می توان در ساب دامین یا ساب دایرکتوری راه اندازی کرد. که هر کدام از این روش ها  مزایا و معایبی دارند.

مهم‌ترین عاملی که ممکن است در این مسیر مورد توجه قرار گیرد، اثر زیردامنه یا زیرشاخه در سئو سایت است. به تجربه ثابت شده است که  قرارگیری سایت در زیرشاخه اثرات مثبت و مفیدی در سئو سایت و بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو  دارد.

 

 

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه بیشتر در چه مواردی استفاده می شود؟

این روش معمولا در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت صنعتی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،‌ طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت پورتال سازمانی کاربرد داشته و باعث معرفی و ارائه خدمات در سایر کشور ها و در عرصه ی بین المللی می شود.

 

با ما تماس بگیرید

برای سفارش طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه  با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *